wtorek, 5 sierpnia 2014

[RECENZJA] Ravaged


Ravaged to sieciowa strzelanka FPS, stworzona przez studio 2 Dawn Games. Mechanizmami rozgrywki nawiązuję ona szczególnie do serii Battlefield, choć osadzona została w zniszczonym, postapokaliptycznym świecie przyszłości.

W uniwersum wykreowanym przez twórców kontynenty zmieniły się w jałowe pustkowia w wyniku serii naturalnych kataklizmów. Na terenie pustkowi będziemy mogli wcielić się w przedstawiciela jednej z walczących ugrupowań: Scavengers bądź Resistance. Scavengers to grupy bandytów, którzy chcą przejąć zasoby na własny użytek, natomiast członkowie Resistance to ostoja cywilizacji i porządku. Sieciowe bitwy zazwyczaj mają kształt klasycznego drużynowego deadmatcha, ale dodatkowymi w nich zadaniami jest zdobywanie terytorium i zasobów.

Gra charakteryzuje się dość szybkim tempem walki oraz możliwością zasiadania za sterami ponad trzydziestu rozmaitych pojazdów. Do naszej dyspozycji oddano kilka klas postaci, każdą z możliwościami dostosowania ekwipunku do własnych potrzeb.

Oprawa graficzna jest dość mierna, efekty także nie powalają. Podobnie sprawa ma się z soundtrackiem, który niestety słabo podkręca klimat produkcji.

Tomasz Depczyński
Radioaktywny Redaktor

Gameplay:


0 komentarze:

Prześlij komentarz