niedziela, 17 sierpnia 2014

[RECENZJA] Nether



Nether to survivalowa gra akcji od studia Phosphor Games, opierająca się o sieciowy model rozgrywki. Produkcja została osadzona w czasach po globalnej apokalipsie, gdzie na gruzach dawnego świata przyjdzie przetrwać ocalałym, w których wcielą się gracze. Ich zadaniem będzie eksploracja zniszczonych pustkowi, zbieranie zapasów, a także walka, zarówno z niebezpiecznymi potworami jak i ludźmi.


Sednem gry jest interakcja z innymi graczami. W specjalnych safezonach możemy pohandlować, a także odpocząć przed ponownym wyruszeniem w dalszą drogę. Na terenie ruin możemy natomiast walczyć z innymi graczami, ale także współpracować w drużynie w celu osiągnięcia celu. Świt Nether jest brutalny i realistyczny - dlatego mimo wszystko zawsze powinniśmy być uważni.

Ciekawie przedstawia się sam rozwój postaci - o ile w przypadku śmierci naszego bohatera musimy stworzyć nową postać, to jednak zdobyte już umiejętności są przypisywane do konta, co umożliwia naszemu kolejnemu protagoniście natychmiastowe z nich korzystanie.

Twórcy udostępnili graczom do rozgrywki ogromny kilkudziesięciu-kilometrowy teren zrujnowanego Chicago zapełniony przez broń, wyposażenie, ale także i potwory. Na jednym serwerze jednocześnie może się bawić maksymalnie 64 graczy.

Oprawa graficzna stoi na dość wysokim poziomie, szkoda jednak, iż lokacje bywają często sztucznie ograniczane, np. przez niemożność dotarcia na dach. Przydałoby się także lepsze ich zapełnienie.

Soundtrack natomiast to już prawdziwy majstersztyk - klimatyczne ambienty, trzaski i przerażające wycie potworów dodaję rozgrywce niezwykłego klimatu. Efekty dźwiękowe także zostały wykonane niezwykle pieczołowicie.

Tomasz Depczyński
Radioaktywny Redaktor


Niezwykle klimatyczny trailer:
 

Gameplay:


0 komentarze:

Prześlij komentarz