60 seconds to gra survivalowa, tworzona przez niezależne polskie studio Robot Gentleman i osadzona w postapokaliptycznym świecie zniszczonym przez wojnę nuklearną.
W produkcji wcielimy się w role Teda, będącego głową typowej amerykańskiej rodziny. Naszym głównym zadaniem będzie przetrwanie w podziemnym schronie na przedmieściach zniszczonej metropolii.
Gra rozpocznie się minutę przed apokalipsą, o której ostrzegą nas syreny alarmowe. Na doprowadzenie rodziny do schronu i zebranie potrzebnych zapasów będziemy więc mieli jedynie tytułowe 60 sekund.
Cały świat gry, w tym także wnętrze naszego bunkra oraz okoliczne przedmieścia będą generowane losowo na nowo w każdej rozgrywce. Oznacza to więc, iż każde zetknięcie z grą będzie niepowtarzalne.
W samym schronie będziemy musieli dbać o stan zapasów, ale także m.in. poziom zadowolenia postaci. Twórcy zapowiadają także trudne wybory moralne oraz niebezpieczne wyprawy na skażoną promieniowaniem powierzchnie.
Całość ma zostać okraszona sporą dozą humoru i oczywistej ironii odnoszącą się do amerykańskiego społeczeństwa. Sfera graficzna zostanie zaś wykonana w charakterystycznym komiksowym stylu.
Tomek Depczyński
Omówienie produkcji i gameplay:
0 komentarze:
Prześlij komentarz