W związku z ostatnią premierą ufundowanej na portalu wspieram.to gry Rycerze Pustkowi przedstawiamy Wam opis jej zawartości, poszczególnych elementów oraz misji wraz ze sklepami, w których można nabyć ten tytuł! Zapraszamy do lektury!
"Rycerze Pustkowi to rozbudowana przygodowa gra planszowa osadzona w dystopicznej Australii – kontynencie zniszczonym przez kataklizmy wywołane ludzką chciwością oraz działaniami koncernu Cerbero, który uczynił z kraju poligon doświadczalny dla swoich dziwacznych eksperymentów. Gracze wcielają się w bohaterów tego postapokaliptycznego świata, po czym ruszają na pustkowia, gdzie przeżywają niezwykłe przygody, zmagają się z wrogami, handlują i realizują cele różnych misji. Muszą mądrze gospodarować dostępnymi surowcami, jak paliwo, czy amunicja, a w walce wykazać się wyczuciem taktyki. Każdy z nich ma też szansę sprawdzić się jako Padliniarz, którego zadaniem jest utrudnić życie pozostałym uczestnikom gry."
Tak głosi opis widniejący na stronie internetowej gry. A jak to wygląda w rzeczywistości?
Zawartość pudełka z Rycerzami Pustkowi prezentuję się okazale i zawiera mnóstwo elementów, wśród których znajdziemy m.in:
Graficzne przedstawienie wszystkich elementów. |
- Instrukcję
- Książkę misji, która zawiera dodatkowe scenariusze.
- Plansze, która składa się z 37 heksów, przedstawiających fragment postapokaliptycznej Australii.
- Ramke planszy składającą się z 6 części.
- Arkusze rycerzy, przedstawiające postaci, w które wcielają się gracze. Zawierają one wszelkie informacje na temat rycerzy, jak umiejętności, zdolności, czy sprzęt początkowy.
- Znaczniki rycerzy
- Znaczniki zakał pustkowi
- Panele graczy ze wskaźnikami, które służą do śledzenia zasobów (amunicja, paliwo, radiacja, zdrowie)
- Znaczniki amunicji i zdrowia
- Arkusz pomocy, który zawiera opis wszystkich miast oraz heksów specjalnych występujących na planszy, a także skrócony opis symboli pojawiających się na różnych elementach gry.
- 117 innych żetonów i znaczników, w tym: 20 znaczników graczy po 5 w 4 kolorach (bursztynowy, czerwony, niebieski, żółty), w tym 4 znaczniki Reputacji
- 110 dużych kart
- 110 małch kart
- 6 kości 10-ściennych
- 5 plastikowych podstawek
Przykładowy wygląd planszy |
Dodatkową zawartość w grze tworzy wspomniana już książka misji, która zawiera znacząco różniące się od siebie scenariusze fabularne modyfikujące oryginalne zasady rozgrywki. Wśród pięciu dostępnych wariantów (nie licząc podstawowego "Droga do Zgorzel") znajdziemy:
1. Scenariusz "Zbawca Pustkowia", w którym gracze za zadanie będą mieli dotarcie i przedarcie się w głąb placówki Cerbero, a następnie rozbrojenie znajdującej się w jej czeluściach tykającej bomby atomowej.
2. Scenariusz "Może być tylko jeden",w którym gracze będą rywalizować ze sobą o objęcie władzy w Nowym Sydney po śmierci prezydenta Odrodzonej Australii.
3. Scenariusz "Dama w potrzebie", w którym gracze będą mieli za zadanie doprowadzić "Rudą Mary" do Zgorzel.
4. Scenariusz "Mściciele", w którym gracze będą starali się wyeliminować Lorda Humusa - krwawego i fanatycznego przywódce zagrażającego pustkowiom.
5. Scenariusz "Kult Wielorakiego", w którym gracze będą walczyć ze złymi kultystami próbującymi zatruć umysły mieszkańców pustkowi swoja mroczną wiarą.
0 komentarze:
Prześlij komentarz