środa, 20 listopada 2013

Słowo od autora



Dziś nastąpił wreszcie ten kluczowy dzień! Po wielu godzinach pracy, setkach mniejszych czy większych wpadek strona Radioaktywne Recenzje formalnie ujrzała światło dzienne. Nawet nie wiesz drogi czytelniku, ile czekałem na moment, aż będę mógł zaprezentować Ci kawałek mojego świata i podzielić się z Tobą tymi wszystkimi fascynującymi rzeczami, które mam do przekazania.


Pragnąłbym, aby strona ta była dla Ciebie swoistą elektroniczną biblioteką, na której łamach mógłbyś odnaleźć interesujące Cię dzieła - po to aby następnie konsumować je we własnym zakresie. Liczę na to, że odnajdziesz tutaj ten swoisty klimat, dla którego my - fani zagłębiamy się w tematykę postapo oraz że ta właśnie strona będzie dla Ciebie źródłem niesamowitego nastroju który zawsze jej towarzyszy.

Mam nadzieję, że wśród treści zamieszczanych na portalu odnajdziesz coś dla siebie, a styl pisania przypadnie Ci do gustu. Stronę tą od początku tworze jako fan - dla fanów i z tą myślą pragnę rozwijać ją dalej. Dlatego, jeśli masz jakiekolwiek pomysły czy sugestie śmiało korzystaj z zakładki kontakt.

 Bez Ciebie ten portal nie będzie tym samym.



 Autor

2 komentarze:

  1. Liczę, że strona będzie działała również wtedy gdy upragniony koniec Świata stanie się faktem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń