czwartek, 19 czerwca 2014

[RECENZJA] Ground Zero: Genesis of a New World



Ground Zero: Genesis of a New World to postapokaliptyczna gra od Comport Interactive, będąca połączeniem gry strategicznej i RPG. W uniwersum gry świat został zniszczony przez nuklearną zagładę, a ludzkość całkowicie utraciła dorobek cywilizacji. Nieliczni ocalali próbują przetrwać na gruzach starego świata zajętego przez ogromne pustynie, każdego dnia walcząc o przetrwanie.

W Ground Zero gracz wciela się w postać przywódcy małego miasteczka ocalałych. Naszym głównym celem jest odbudowa dawnego świata poprzez stworzenie podwalin pod nowe państwo W trakcie dwudziestu misji przyjdzie nam walczyć z bandytami, oprychami, a także najemnikami. Podczas gry zdobywamy punkty doświadczenia, które potem wydajemy na rozwój umiejętności w jednej z trzech klas -  najemnika, technika lub doktora. Każda z nich różni się zdolnościami, dlatego rozrywka różnymi postaciami wygląda zupełnie inaczej.

Twórcy gry przygotowali w sumie ponad kilkaset elementów rozmaitego wyposażenia gotowego do użycia przez naszych żołnierzy. Część z nich została ukryta w ruinach, dlatego podczas rozgrywki warto przyczesywać zdewastowane budynki. Podczas misji często będziemy mogli także pohandlować z postaciami niezależnymi.

Sfera wizualna została wyposażona w trójwymiarową grafikę. W grze zaimplementowano także rozmaite efekty, jak np, dynamiczne oświetlenie czy cykl dnia i nocy.

Tomasz Depczyński
Radioaktywny Redaktor

0 komentarze:

Prześlij komentarz